+ Vložit příspěvek

Diskuse

#521

Mirek Novák napsal:13.června 2019, 13:52 hod

Myslím, že jste zapomněli připsat body klubu LDK ze závodu ve Mcelách

#520

Petr Zajíc napsal:13.června 2019, 12:19 hod

Co se týče nastavení kozy tak s tím mám občas problém. Měřím 189 cm a dodržet pravidlo o nejzazší vzdálenosti konce nástavců od osy středu max.75 cm mi připadá pro nás kolohnáty dost nespravedlivý. Někdy mi to rozhodčí uznají a někdy ne. Je někde definovaná minimální výška postavy závodníka, aby mohl využít morfologickou výjimku a mít konce nástavců 80 cm od středu?
Díky
Petr

#519

Martin Würz napsal:13.června 2019, 07:06 hod

Ahoj kamarádi,
zasílám TIP na řešení problému ohledně splnění podmínky časovkářského kola dle pravidel ČSC, kterými se tato soutěž dlouhodobě ohání a občas i řídí.
V dosahu startu a kontroly kol před závodem, zařídí pořadatel MČR ve vlastní místo, může být i průjezdný malý stan, kde bude erudovaný mechanik (mechanici) a případnou úpravu na kole, tak aby odpovídalo požadavkům pravidel. Je to jednoduché, poctivé a elegantní řešení, hodné nejvyšší soutěže veteránů na území naší vlasti = Extraligy
masters. Nepřicházím s ničím novým na MS v Trentinu to fungovalo. Ještě bych doporučil pro kontrolu to posichrovat, např. rozhodčí odešle závodníka na úpravu stroje, poznačí si číslo a mechanik po úpravě parafuje snímatelnou samolepkou s označením STK.
Vše lze řešit, jen to chce vůli a snahu o povýšení kvality, což občas bereme jako obtíž a raději najdeme pseudovýmluvu proč to nejde. Souhlas s kolegou Martinem Růžičkou, souhlas s Igorem, který popsal situaci na MČR v časovce. Osobně jsem vždy prošel, kromě vzdálenosti zadní galusky od rámové trubky, kde musí být mezera na min. šířku licence.
S PB (Pánem Bohem)
Martin Würz, radil, který občas pomůže vyřešit zdánlivý problém.
Kde je vůle, tam je i cesta.

#518

Igor Kubín reagoval na:11.června 2019, 22:48 hod

#517,Martin Růžička 7.června 2019, 16:06 hod

Za komisi Masters mohu sdělit jediné - na MR v časovce jednotlivců je zpravidla delegován rozhodčí z Českého svazu cyklistiky a je v jeho kompetenci, zda povolí start závodníkům, jejichž kola nesplňují 100% předpisy UCI. Vzhledem k tomu, že se nejedná o závod profesionálů ale o veteránskou vnitrostátní soutěž, je zde určitá schovívavost rozhodčích obvyklá, takže po nikom ještě nechtěli, aby si uříznul o 15 mm páčky na nástavcích, aby se dostal do předpisové míry, jak se to stalo např. na MS Masters.

#517

Martin Růžička reagoval na:7.června 2019, 16:06 hod

#515,Luboš Růžička 6.června 2019, 16:59 hod

A ne jenom v Sokolově mělo by to platit na celou Extraligu.

#516

Petr reagoval na:7.června 2019, 11:04 hod

#514,Martin Růžička 5.června 2019, 11:23 hod

Nejsem si jist, jestli ti tu někdo odpoví. Mám pocit, že tyhle pravidla zůstávají pouze na papíru a není vůle to nějak měnit. Stačí se podívat níže do diskusí co se vše řeší. Zdá se, že je to pouze otázka fair play.

#515

Luboš Růžička napsal:6.června 2019, 16:59 hod

Taky jsem zvědav , jestli se letos konečně budou dodržovat pravidla o nastavení kol na časovku v Sokolově?

#514

Martin Růžička napsal:5.června 2019, 11:23 hod

Zajímalo by mě jestli na MR v časovce pojede podle předpisů UCI ,mám na mysli rozměry sedla a nástavců řídítek.Každý rok se to měří ale také každý rok ty závodníky co to nemají v pořádku se pouštějí bez problémů na start. Tím jsou trestáni závodníci co dodržují platné předpisy a to mě připadá hodně divné.Už v loňském roce se tu někdo na to ptal ale nic se nezměnilo.Čekám na odpověď od kompetentního člověka.

#513

Jiří Klicpera napsal:9.května 2019, 12:39 hod

Byl jsem vyzván ke komentáři.... Pokud jde o "závod" v Sezemicích, neschvaloval jsem k němu propozice a tudíž ani nedelegoval rozhodčí. Kvalifikované rozhodčí deleguje ten, kdo schvaluje závod. Čili šlo o divokou akci, já byl v tu dobu v Jevíčku na etapách. Pravidla cyklistiky jsou jasná a pokud jsme na schváleném závodě, tak by nejasná situace neměla vyskytovat. Je běžné, že se kategorie promíchávají, ale snažíme se vždy vyfiltrovat je podle počtu kol, zapisovat průjezdy a mít závod pod kontrolou. Že se hákují různé kategorie i celé skupiny je běžné při způsobu organizace závodů. Muselo by to být napsané v propozicích a musel by to ohlídat pilot nebo moto.

#512

Josef Semerád reagoval na:9.května 2019, 10:09 hod

#511,Petr Zajíc 9.května 2019, 07:46 hod

Všichni ve skupině museli slyšet Tvé volání "Nechte je projet". Obávám se ale, že není možné spoléhat se na gentlemanskou dohodu, když se naše kategorie nedokázala shodnout ani na tempu, resp. kolotoči a svým způsobem jsme si o dojetí "koledovali" sami. Závod se pak rozhodl v jediném okamžiku, kdy se pár jedinců na bočním větru ihned zahákovalo s mlaďochy a kat. "M" a my, kteří poslechli výzvy, už jsme neměli moc šancí. Plyne z toho možná poučení, že co není v rozpisu závodu zakázáno, je tedy povoleno. Je to dilema, každý jedná dle svého svědomí, každopádně já si ze závodu odnáším i hezké okamžiky - závodění po boku dobrých cyklistů a stíhací jízdu v posledních dvou kolech s kolegou Brabcem. Zdraví Pepa


tvorba webových stránek        |        webhosting a servery