+ Vložit příspěvek

Diskuse

#522

Emil Eger napsal:17.června 2019, 18:11 hod

Ahoj,
je možné se účastnit závodu Tour de Malá Skála i když nemám licenci ČSC? Jsem pouze registrovaný v Extralize.
Díky
Emil

#521

Mirek Novák napsal:13.června 2019, 13:52 hod

Myslím, že jste zapomněli připsat body klubu LDK ze závodu ve Mcelách

#520

Petr Zajíc napsal:13.června 2019, 12:19 hod

Co se týče nastavení kozy tak s tím mám občas problém. Měřím 189 cm a dodržet pravidlo o nejzazší vzdálenosti konce nástavců od osy středu max.75 cm mi připadá pro nás kolohnáty dost nespravedlivý. Někdy mi to rozhodčí uznají a někdy ne. Je někde definovaná minimální výška postavy závodníka, aby mohl využít morfologickou výjimku a mít konce nástavců 80 cm od středu?
Díky
Petr

#519

Martin Würz napsal:13.června 2019, 07:06 hod

Ahoj kamarádi,
zasílám TIP na řešení problému ohledně splnění podmínky časovkářského kola dle pravidel ČSC, kterými se tato soutěž dlouhodobě ohání a občas i řídí.
V dosahu startu a kontroly kol před závodem, zařídí pořadatel MČR ve vlastní místo, může být i průjezdný malý stan, kde bude erudovaný mechanik (mechanici) a případnou úpravu na kole, tak aby odpovídalo požadavkům pravidel. Je to jednoduché, poctivé a elegantní řešení, hodné nejvyšší soutěže veteránů na území naší vlasti = Extraligy
masters. Nepřicházím s ničím novým na MS v Trentinu to fungovalo. Ještě bych doporučil pro kontrolu to posichrovat, např. rozhodčí odešle závodníka na úpravu stroje, poznačí si číslo a mechanik po úpravě parafuje snímatelnou samolepkou s označením STK.
Vše lze řešit, jen to chce vůli a snahu o povýšení kvality, což občas bereme jako obtíž a raději najdeme pseudovýmluvu proč to nejde. Souhlas s kolegou Martinem Růžičkou, souhlas s Igorem, který popsal situaci na MČR v časovce. Osobně jsem vždy prošel, kromě vzdálenosti zadní galusky od rámové trubky, kde musí být mezera na min. šířku licence.
S PB (Pánem Bohem)
Martin Würz, radil, který občas pomůže vyřešit zdánlivý problém.
Kde je vůle, tam je i cesta.

#518

Igor Kubín reagoval na:11.června 2019, 22:48 hod

#517,Martin Růžička 7.června 2019, 16:06 hod

Za komisi Masters mohu sdělit jediné - na MR v časovce jednotlivců je zpravidla delegován rozhodčí z Českého svazu cyklistiky a je v jeho kompetenci, zda povolí start závodníkům, jejichž kola nesplňují 100% předpisy UCI. Vzhledem k tomu, že se nejedná o závod profesionálů ale o veteránskou vnitrostátní soutěž, je zde určitá schovívavost rozhodčích obvyklá, takže po nikom ještě nechtěli, aby si uříznul o 15 mm páčky na nástavcích, aby se dostal do předpisové míry, jak se to stalo např. na MS Masters.

#517

Martin Růžička reagoval na:7.června 2019, 16:06 hod

#515,Luboš Růžička 6.června 2019, 16:59 hod

A ne jenom v Sokolově mělo by to platit na celou Extraligu.

#516

Petr reagoval na:7.června 2019, 11:04 hod

#514,Martin Růžička 5.června 2019, 11:23 hod

Nejsem si jist, jestli ti tu někdo odpoví. Mám pocit, že tyhle pravidla zůstávají pouze na papíru a není vůle to nějak měnit. Stačí se podívat níže do diskusí co se vše řeší. Zdá se, že je to pouze otázka fair play.

#515

Luboš Růžička napsal:6.června 2019, 16:59 hod

Taky jsem zvědav , jestli se letos konečně budou dodržovat pravidla o nastavení kol na časovku v Sokolově?

#514

Martin Růžička napsal:5.června 2019, 11:23 hod

Zajímalo by mě jestli na MR v časovce pojede podle předpisů UCI ,mám na mysli rozměry sedla a nástavců řídítek.Každý rok se to měří ale také každý rok ty závodníky co to nemají v pořádku se pouštějí bez problémů na start. Tím jsou trestáni závodníci co dodržují platné předpisy a to mě připadá hodně divné.Už v loňském roce se tu někdo na to ptal ale nic se nezměnilo.Čekám na odpověď od kompetentního člověka.

#513

Jiří Klicpera napsal:9.května 2019, 12:39 hod

Byl jsem vyzván ke komentáři.... Pokud jde o "závod" v Sezemicích, neschvaloval jsem k němu propozice a tudíž ani nedelegoval rozhodčí. Kvalifikované rozhodčí deleguje ten, kdo schvaluje závod. Čili šlo o divokou akci, já byl v tu dobu v Jevíčku na etapách. Pravidla cyklistiky jsou jasná a pokud jsme na schváleném závodě, tak by nejasná situace neměla vyskytovat. Je běžné, že se kategorie promíchávají, ale snažíme se vždy vyfiltrovat je podle počtu kol, zapisovat průjezdy a mít závod pod kontrolou. Že se hákují různé kategorie i celé skupiny je běžné při způsobu organizace závodů. Muselo by to být napsané v propozicích a musel by to ohlídat pilot nebo moto.


tvorba webových stránek        |        webhosting a servery